Tuesday, September 22, 2009

uni

Ma ärkasin ülesse, olin üleni märg ja särk kleepus ebameeldivalt vastu keha. Lükkan tekki eemale ja tunnen kuidas kohe hakkab külm. Teadsin, et nüüd enam und ei tule, aju ei luba magama jääda vaid käsib mõelda.
Kuulen kuidas kõrvalt vaikselt küsitakse, kas kõik on korras? Vastasin, et jah, lihtsalt vastik uni oli. Soovid sa midagi juua? Ah ei ole vaja, jääme magama.
Laengesin tagasi voodisse aga und ei tule. Vaatan lage see rahustab mind alati, hea, et õues latern põleb, nii on parem.
Kas miskit on valesti, tahad rääkida. Ütlen, ei kõik on hästi, maga edasi.
Kellel ma seda ütlesin, ma olen voodis üksi, siin pole kedagi.
Ah sina mu mõistus, sa ei lase mul jälle magada, vaid tahab rääkida. Mina aga ei soovi, lähen kööki, külmkapis on veel pool pudelit veini eilsest. Joon seda ja tunnen kuidas mõistus puhkab ja äkki saab siiski mõned tunnid magada.

No comments: