Monday, September 14, 2009

ingel

Inimese aju on haiglaselt ehitatud, mõned mälestused unustab ta kohe aga samas mõnel asjal lihtsalt ei lase minna. Alates eelmisest nädalast hakkas südames terav valu torkima. Teadsin, et see pole mingi haigusega seotud asi vaid siin on peidus miskit muud.
Kuid täna sain siis lõpuks aru milles on probleem, olin korraks Su unustanud ja eluga edasi läinud. Kuid alati ühel ja samal hetkel tuletad Sa seda mulle meelde. Naljaks kas pole, Sina oled seal pool pilve piiri mina aga siin, kuid mõned korrad aastas tuleb see hetk kus oleme koos.

Täna ma alles mõistsin, et Sa oled mu ingel kes kõik need viimased aastad on mind hoidnud. Kui mitmest autoõnnetusest oled mind välja toonud ja korduvalt oma päästva käe ette pannud. Alati kui mu elus toimuvad tähtsad hetked oled kohal.

Ka täna nägin Sind, olid haigusest terveks saanud ja särasid, Sa olid nii ilus. Tihti olen mõelnud miks pidid nii noorelt minema taevariiki? Samas targad ütlevad, et Jumalal pidi olema plaan meie igaühe jaoks ja ma tõesti usun seda. Võibolla sinu ülesandeks oligi saada ingliks, kes teab?

See eelnev jutt võib olla haiglane fantaasia või salajane soov ise enda rahustamiseks. Samas aga tunnen, et kui sõnad on paberil kirjas siis on endal lihtsam olla ja minu jaoks oled sa ingel Egne. Kahju, et ma ei saanud sulle seda õigel hetkel öelda kuid nüüd on lihtsam olla.

Video

No comments: