Monday, September 14, 2009

neli

Kas teadsid, et meil on olemas neli aastaaega, ka pliidi raudasid on tavaliselt neli ja raamatul on neli nurka. Isegi läpakas kus sõnu kirjutan on nelinurkne, nõnda ka iga klahv. Kui nõnda mõelda siis on nii palju asju siin maailmas mis annavad kokku neli.

Kas teadsid, et tundeid saab ka nelja moodi olla, või vähemalt on nad väga sarnased neljale aastaajale.

Mäletad kui oli kevad siis ma armusin sinusse. Tõesti, olin kui esimene lill kes murrab end välja unisest maast, et näha maailma ja tunda igat lõhna. Tahtsin minna, olla, teha. Mäletad? Kevadel olin rahutu sest see teeb mind selliseks, oli armunud.

Suvi, ma armastan suve. Mulle meeldivad kõik, inimesed ja loodus. Mulle meeldivad ka vihmased ilmad, sest tean, et sa ei pahanda pilvede peale vaid vaatad ja otsid neist armsaid loomi. Kas sa mäletad seda jänku poissi pehmete käppadega? Ma mäletan. Nautisin suve südamest ja olen tänulik, et sain seda jagada inimesega keda armastan.

Sügis, sügisel, olen rahulik. Ma tunnen sind juba hästi, ka mõni tüli oli maha peetud aga oleme ikka veel koos. Lehed langesid ja meile meeldis see.
Sügises on romantikat, me ei rääkinud palju, olime vaikselt, võtsin sult käe alt kinni, jalutasime.

Talvel olen õnnelik. Mõtlen ja naudin sinuga koos olemist, kas sa teadsid seda? Võibolla. Praegu oled dušši all, kuulen kuidas pesed end. Kui sa välja tuled ja märkad mind siis sa alati naeratad. Ma naeratan tasaselt vastu ja mõttes ütlen, et armastan sind. Kas sa teadsid seda? Vaevalt.