Friday, February 19, 2010

Reisikiri V

Tere!
Teisip2eval, p2rast Hiina Uue aasta pidustusi hakkasime h22letamaCameron Highlandist Penangi poole. Euroopaturisti v6etakse p2risedukalt auto peale, kuigi nad p2ris t2pselt ei ampsa l2bi h22letamisep6him6tet. Nimelt enamus autojuhte, kes meid jupikese l2hemale viisid,tahtsid viia l2himasse bussijaama, et me kenasti bussiga ikkagisaaksime kohale. Igaljuhul oma h22letamisega j6udsime poolele maalening saime 2 v2ga head kohalikku kontakti (2rimehed). See viimaneviiski meid oma perega v2lja s88ma ja siis poolel teel asuva linnabussijaama. Viisakusest pidime bussi siis v6tma. Kokkuv6ttes s22stsimepoole bussipiletirahast (kui oleksime otse CH l2inud bussiga).
Taaskord vestluses kohalikega tuli v2lja, et Hiinlased on siinv2ike2rimehed ja Malaislased neist 3 rahvusest k6ige laisemad. Sedaoli n2ha ka meie bussijuhi pealt, kes Penangi poole meid vuristas.Pidevalt mobiil helises ja siis kukkus lobisema. Lobisedes langess6idukiirus oluliselt. Nagu Jaanus ytles:"Kui ta veel aeglasemalts6idaks, siis liiguksime tagurpidi!"
Selle bussis6iduga yletasime Aasia pikima Silla (Penangi piirkond asubsiis suuresti saarel ja saart ning mandriosa yhendab sild - www.googlemaps.com"Penang"). - Tehtud :)
Kuna maapiirkonnas anti inimestele rohkem vabu p2evi, siis k6ik88bimiskohad olid pilgeni t2is. Nii et meie valikuks oli kas magadapargis, rannas v6i siis minna 5-t2rni hotelli ning kulutada poole omareisi eelarvest. 88bisime osaliselt betoneeritud rannas katkisep6hjaga paadis ning j2lgisime usinate krabide toimetusi. Kui pimedasranda j6udsime, siis algul ei jaganud kohe matsu lahti, mis toimub.2kitselt t6usis v2ike liivakuhi mis vuras kiirelt edasi ... ja siiskadunud oligi. Peagi oli neid liikuvaid liivakuhijasid hulka rohkemning nii m6nigi neist oli p2ris purakas. K6rvatagant me igatahes neidsygama ei l2inud.
Lisaks virkadele krabidele toimetasid ringi ka rotid ja rannakirbud.6nneks rannakirpudele maitses vaid yhe keha ning Jaanus p22sespunastest sygelevatest laikudest/punnidest. Ahjaa, v2ga p6nev oliseegi, et kaldale oli meri uhunud p2ris suure kuju ja see seisislihtsalt seal?!?! Eestis tassitakse minema ka vee poolt j2ratud puud.
Jaanuse 2ratas yles tyyp, kes tuli randa plaksuga kykke tegema.Kristiina, kes oli valves, tahtis ta kyll minema ajada: "Mis m6ttestuled mu Musi plaksutades yles ajama", aga ta hoidis end tagasi. Eluhakkas peale umbes kell 5 hommikul, siis tuli sinna tervisesportlasedja 1 fotograaf.
Hommikul l2ksime uuele ringile hotelli otsima. P2rast oma 10 km linnasringi tatsamist oma 12 kg kottidega j6udsime kleepuvana (Penangis onka 88sel p2ris soe) yhte China Towni hotelli, kus saime queen sizevoodiga toa ~90 EEK (2 peale kokku). Uks on muidugi aus6na peal kinni,aga magada saab ja dushialla samuti.
Esmapilgul tundus Penangi pealinn Georgtown olevat ropp Metropol,turistide meka. 6nneks on myndil ka teine kylg ja meie satume yldiseltpiirkondadesse, kus valget meest ei kohta. Kristiina on yli6nnelik, etJaanus on n6us sellistes kohtades k2ima. Georgtownis on nii paljuilusaid maju, mis on Inglise kolooniast maha j22nud. Aga ega kohalikudei oska seda v2ga hinnata. V2ga palju on tyhje maju.... syda tilgubverd kui n2eme neid...
T2na, kolmap2eval k2isime rannas. Kuum p2ike on siinmail, v6ttisparemini kui arvata oleks osanud. Koju j6udes Jaanus kilkas r66msalt,et millise v2higa ta koos peab elama. R66mu j2tkus ka foto peale. M6neaja p2rast lebasid liikumatult, Aloe geeliga kaetud 2 punast,rantidega keha yks rangelt yhelpool oma voodipoolt ja teine teiselpool....
Kuuma p2ikese k2est jahedasse merre sukelduks me ...