Thursday, January 24, 2008

Kuhu nüüd

Eile õhtul oli kodanik Li. minu juures. Rääkisime temaga elust mis elatud, unistustest mis ootavad täitumist. Harva sattud sellise inimesega suhtlema kes on sinuga täpselt samal lainel. Mõlemal meil on suhted väga sassis. Mina läksin lahku oma armsast naisest, tema aga... vajab aega ja rahu, et iseendast aru saada.
Rääkisime kuni hommikuni, ning nii mõnigi asi sai selguse. Arvan, et nüüd mõistan ka paremini A. käitumist, miks ta mu maha jättis. Ei ole enam vaja välja meelitada lubadusi temalt, kui neil puudub süda tagant. Miks hoida inimest vägisi enda küljes kinni, kui ta ise seda ei soovi. Kahju on küll temast loobuda aga siiski soovin talle head teed.Parem lahkun suhtest ausalt ja väärikalt, kui hakkaksime üksteist petma. Eks saatus näitab mis meist saab, kui uuesti kohtume.
Kuid loodan, et ka kodanik Li. leidis meie vestlusest endale päiksekiire, mida mööda edasi minna.
Mina igatahes mõtlen "kuhu nüüd"minna?
Hiljuti rääkisin sõbraga, kes tekkitas huvi Cambodia vastu. See võiks olla koht kus elada aastakese rannas. Usun, et mu ustaval reisikottil oleks selle üle ainult rõõmus meel.
Kuid kinni hoiavad mind siin antud lubadus bossile ja hoolitsus La. vastu.

No comments: