Sunday, January 6, 2008

Elu Jaapanis

Ikka mega laisk kirjutaja olen, tihti istun arvuti taha, et midagi kirja panna aga muljeid on liiga palju. Eks ka vanasona ytleb, et pilt on vaart tuhat sona. Olen neid vahelduva eduga yles pannud orkutisse ja facebooki. Kuid kuna nii monigi teist neid ei kasuta siis lisan nad ka siia. Eks parast Eestis raagin pikemalt juttu juurde.
Oma jouluohtu veetsin ma Helsingi lennujaamas, suht tyhi koht oli. Kohal oli mina ja kolm vene prostituuti. Joulupraeks soin Rootsi sojavae toitu. Oosel und ei tulnud kuna sooja oli ainult 17kraadi, join alkoholi.
Kui paike tousis laks juba paremaks, kaisin invaliidi WC dushi all. Igatahes kokku veetsin lennujaamas 28h. Kogu kuradi reis sinna vottis tervisest viimast, olin magamata 52h, isiklik uus rekord.
Aga Jaapan,
olen siin monuga reisinud. Kylastanud erinevaid linnu Hiroshima, Kyoto, Tokyo, Osaka jne.
Nainud suurel hulgal templeid, kaunist loodust. Ka inimesed on suht erinevad siin, viisakus on saanud uue tahenduse.
Toiduks olen soonud asju mida eestis naen ainult loomaaias. Moned on ikka paris vastikud aga Jaapani kommestik ei luba midagi halba selle kohta oelda.
Trenni koha pealt olen laisk olnud, alles homme lahen hombu dojosse trenni. Proovin teha seal 3trenni paevas. Pildistada sees ei tohi kahjuks, eks valjast teen majast pildi.
Seniks aga nautige pilte siin ja orkutis.

Joulupraad Helsingi lennujaamas.


Siberi joed.

Kyoto kuldne tempel.

Kyoto hobe tempel.

Mina kuskil Kyotos.

Geishad Kyotos.
Hiroshima lahedal saarepeal.Hiroshima.

Kairi sind kallistan erilise tahendusega, sorry, et pole kirjutanud.

2 comments:

Anonymous said...

Näen, et elus ja terve.

Tervita keisrit.

Jaanus said...

eks lahen ytlen ka talle tere, tana proovin minna Tokyo torni, sealt peaks olema supper vaade linnale.