Friday, July 27, 2007

Ikka Saksas veel

Tunnen end siin mugavalt. Kuna kiiret ei ole kuhugi ja elamine on tasuta. Raha kulub nii palju kui süüa ja juua tahan. Avastasin siit väga hea siidri. Maksab teine ainult 0,95eur/pudel 0,7l.
Kuid kahjuks peale ohtrat tarbimist on tekkinud mul allergia. Läksin veini peale üle. Nüüd tundun ma küll vist alkohoolikuna.
Mul tekkis siin hea vöimalus koolis ehteid valimistada. Olen viimased kolm päeva aint sellele pühendanud. Proovin siia ka pildid juurde lisada varsti. Ei saa aru miks ennem sellega tegelenud ei ole. Väga pönev on oma näppudega midagi valmis teha.
Homme lähen Hollandise. Täpsemalt Nijmegen-isse. Üks kodanik siit söidab sinnapoole ja kutsus kaasa. Peale seda tagasi Saksa. Prantsusmaale hakkan minema esmaspäeval. Pean jöudma kuidagi keset prantsusmaad. Seal kuskil on üks söbranna kelle juures saab ööbida ja veidi ringi kolada. Sealt edasi täpselt ei tea veel kuhu. Alguses plaanisin minna Hispaaniasse aga nüüd vist tuleb Kreeka.
Pühapäeval on PIDU. Kes saab tulgu ka. Üks hipi välimusega taimetoitlasest mitte alkohooli joov tüdruk korraldab seda. Tal on hull majaomanik, kes on paigutanud igale poole kaamerad. Pärast vaatab üle kes tüdrukul külas on käinud. Mötlesime, et paneme pidzaamad selga ja vötame aafrika trummi kaasa ja lähme nii külla. Selle trummi ma muide leidsin tänavalt.
Aga ok proovin kuidagi need pildid siia juurde lisada.

1 comment:

thea said...

NB!! Indi ootab lubatud postkaarti!!
Anni oma ilusati käes..Tänud