Wednesday, July 11, 2007

Üheotsapilet

Noo siit ta algab, teekond sinna kuhu unistused viivad.

2 comments:

Ronnie Jaanhold said...

Jaanus,

Miks mulle üha rohkem ja rohkem tundub, et sa võtad seda asja liiga entusiastlikult. Tegelikult on selle kohta ka meditsiiniline termin - bipolaarne häire.

See tähendab seda, et on hetki kus bipolaarse häirega inimene tunneb, et ta on kõikvõimas - suuteline hakkama saama ükskõik millega - mitte midagi ei suuda teda takistada. Järgmine hetk - kui kaif on üle läinud - siis tuleb suur ja sügav masendus. Meeleolu joonistab siinusfunktsiooni.

Ära saa valesti aru - ma ei ürita sinu ettevõtmist maha tõmmata, vastupidi mulle väga meeldib ära minemise konseptsioon. Muu hulgas ka Vabaduse ja Sõltumatuse Illusioon (VSI).

Tegelikult - kammoon - mida ma soiun - see on ju lihtsalt kõige süütum läbi-euroopa-reisimine :)


võib-olla tulen sulle järgi,
Ronnie

Jaanus said...

Ma loodan, et kõik inimesed saaksid kogeda VSI. Väga hää tunne on. Tule aga järgi.